Kväll...

och jag är som vanligt outsägligt trött. På ett ganska skönt sätt,sådär avslappnad och lite luddig i huvet:) Det gick bra på läkarbesöket,hon mätte magen och den va precis lagom stor,men hon bokade ändå in oss på Tillväxt-ultraljud,vilket jag är lättad över. Blir ju dessutom lite spännande att se bebisen (tjuvkika) en gång till innan det är dags att mötas öga mot öga:)
Efter läkartiden åkte vi (jag o Johan) till Farsta centrum,inhandlade piffiga julgranskulor på Lagerhaus (dom har skitfina i pastellfärger där,bla turkos som jag älskar....och rosa!) och åt lunch. Jag smällde i mig en skitstor bit spenat-och-fetaost-paj och en lika skitstor blåbärsmuffin med kaffe till och rullade genom centrum sedan...
   Försökte även hitta lite kläder,typ snygga toppar lr nåt sånt men det va helkört och guuuud va jag vill att det ska va dags för bebben att komma ut nu! Mest såklart för att jag längtar ihjäl mig efter lillplutten,men åxå för att jag sååå längtar efter att ha på mig ett par snygga jeans och en tajt top, och kunna gå utan att vagga fram i snigelfart pga foglossning.... Är i v.31 nu så tiden går åtminstone framåt....pust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0