Så trött!

Gud va trött jag är,känns som det enda jag gör är klagar just nu...för jag e så sjukt trött!Och jag e så sjukt förkyld med sån sjuk jävla hosta! och jag har så sjukt ont i mitt bäcken samt blygdben! Och jag har sån sjuk huvudvärk! Och jag är så sjuuuukt sugen på att bebisen ska komma nu,varför kan det inte va dags lixom?Kan man inte trolla så tiden rusar snabbare?
   Idag började jag dagen med att spy i handfatet. Inte pga att jag e gravid,lr va full,lr magsjuk....nej,jag HOSTADE tills jag helt enkelt spydde -tjohoo! Sedan sov jag ett par timmar(Johan lämnade Fisen i skolan),vaknade,åt frukost och vilade lite till. Sen va vi o handlade på Ica Maxi. Massa pengar kostade det men tyckte vi knappt fick nåt för det...konstigt. Ibland får man hur mycket som helst för hur lite som helst,och ibland knappt något alls..:S Hursomhelst slutade det hela i ett besök på mc donalds,och jag kände mig som en kass gravid-mamma som äter äcklig skräpmat.
   Imorrn har jag inget planerat så jag ska tillbringa dagen med att läsa tantiga tidningar o dricka julmust!
Nu hostar jag för mycket o värken i skallen tar kål på mig,så nu måste jag avsluta här och blunda en stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0