Tisdagstråk.

Tisdagmorgon. Och ärligt talat,-jag hatar tisdagar! Det är tamejfan den mest värdelösa dagen som existerar. Måndagar e visserligen sega men man kan förhoppningsvis leva på "allt mysigt man gjort i helgen och allt kul man upplevt"...och onsdagar är lixom mitt i veckan,man har redan börjat se fram emot nästa helg...torsdag är nästan fredag och fredag,ja...är fredag helt enkelt. Men tisdagar...sjukt meningslösa. Lika meningslösa som november.
   Dessutom började min tisdag jäkligt dåligt. Satt uppe me Johan o kollade film till ca kl 12 igår kväll,och hade väl lite småångest över det eftersom jag visste att vi skulle upp tidigt idag. Och så stänger vi lixom av TVn och går och lägger oss. Och DÅ börjar grannarna ovanför spela musik på en sådär skönt hög störa-alla-sina-grannar-volym. För i helvete lixom,en måndagkväll,vad e deras problem??? Försökte iaf somna trots oljudet,och lyckades väl efter ett tag. För att sedan vakna igen -ligga vaken,somna om,vakna osv osv osv. Till slut vaknade Tuvafisen också,av en mardröm,och kunde inte somna om pga grannarnas musik. Vid fem-sextiden imorse blev det tyst. Då hade jag en halvtimmes sömn kvar -yeeey... så idag är ingen vidare dag, någon har dessutom bytt ut min kudde mot en sten inatt,så jag sitter med nacken i ett osynligt skruvstäd idag.

Funderar ändock på att dra med familjen till Nordiska museet idag bara för att göra nåt lixom... Alternativt baka pepparkakor,alternativt lussebullar...alternativt..ja,ni hajjar. Snark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0