Tjohoo!

Idag va en bra dag,blev en bra dag. Vaknade och mådde inte ett dugg bra,foglossning från helvetet och nackspärren gud glömde. Johan lämnade Tuvan i skolan efter jag sett till att hon fått kläder och frukost i sig,och jag kunde sova ett par timmar till. Sen va det dags för ett besök på MVC,jag hade ökat lite i vikt(lagom mycket för att vara jag,jag får bara magen ju)och vi mätte magen -jag låg precis på kurvan:) Sen kollade vi mitt hjärnvärde,skitlågt! Även blodtrycket va lågt. Men hellre lågt blodtryck än för högt ju. Annars verkade allt bra med både mig o bebben:)
   När vi va klara där tog vi tåget till city,köpte hårtoning på Shock och jag hittade en jacka på Carlings. Va inte ett dugg meningen att det skulle bli en till jacka,men den va skitsnygg och reades ut för inte ens halva priset,så jag slog till;) jeansjacka från Lee med lila teddyfoder -fett fint;)

Nu ska Johan snart dra in till stan,han ska på spelning,och jag ska färga håret,dega med datorn,se till att Tuva får ett bad samt tvättar sitt hår och sen ska jag käka massa godsaker framför TVn... Är så jävla trött efter den här dagen så tänkte försöka va duktig och lägga mig i tid,så jag pallar upp i morrn bitti,samt pallar sitta hos frissan åxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0