länge sen...igen.

märker att jag blir sämre och sämre på att uppdatera bloggen. Men jag försäkrar, det är en övergående period. Just nu är jag så vansinnigt slut bara, trött hela tiden,ont i kroppen och dessutom förkyld. Tio veckor (lite drygt) kvar till bebisen ska komma, och oj vad jag hoppas pluttisen kommer på BF -eller lite tidigare! Just nu har oron att bebben ska vara sjuk på nåt sätt börjat få lite mer fäste,och jag hoppas för hela mitt liv att så inte är fallet. Vill ha en frisk,må-braig levande underbar bebis ju!:)
   Idag har jag varit i stan med min yngsta syster Julia,vi kikade butiker,åt god lunch(linssoppa) och jag hittade en fantastisk kitschig adventsljusstake på Stockhome. Köpte den inte idag dock,men blir av i helgen...ville få fundera lite mer på det;) Blev dessutom en kofta,ett nagellack,en ansiktskräm från Lush(använder normalt inte men har blivit så in i helsike torr nu i vinter...) och faktiskt ett par julklappar till karln åxå:)
Nu ska jag koka te o ta hand om min onda hals lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0