Dåligt.

jag är väldigt dålig på att skriva här,blir lite varannan dag sådär...men det beror faktiskt inte på att jag fullständigt skiter i att skriva,utan det är faktiskt så att jag har en hel del att göra...tro det eller ej:)
   Jag o Johan har rensat ut en massa junk som nu förpassats ner till källaren,och jag har börjat boa som en galning. Undrar om det är nåt biologiskt,det där med att boa när man väntar barn? Minns inte hur det va när jag väntade Tuvafisen,men nu...hjälp jag är omättlig,hittar prylar överallt och ska göra om,fixa,greja,dona...och eftersom jag lider av två saker: ett obotlig intresse för inredning samt beslutsångest,så resulterar mitt boande i ett ständigt pendlande mellan olika stilar...och karln blir som tokig. Han tycker dessutom jag är tantig(klart som fan jag är tantig, jag har ju för bövelen fyllt 28 år!!).

En jäkligt dålig sak är att jag fått problem med min mobil,så nu är den avstängd,kaputt,går inte att ringas på. Livnär mig med hjälp av Tuvans mobil tillvidare men det är ju SÅ FRUSTRERANDE!!!!

Har dessutom en massa skit att göra idag,tvätta tex. Normalt sett tvättar vi en gång i veckan,o då blir det aldrig särskilt mycket tvätt,men nu var det längre sen än så,och jag har tvättberget arne att ta itu med. Och Johan e på jobbet så jag får klara mig själv. Dock har jag ju min lilla stora tjej till hjälp:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0