Lördagsgodis:)

Vaknade på tok för tidigt av att jag -igen,behövde sprnga på toa...Karln stod redan i duschen då han jobbar halvdag idag,och Tuvan lekte inne på sitt rum. Gjorde té och sen har jag suttit och laddat upp några bilder från kameran. Hade planerat redigera dom men orkar banne mig inte...
Om en dryg timme kommer min svärfar och hämtar upp,då ska vi åka ut till Dalarö och hämta den efterlängtade spjälsängen. Sakta men säkert böjar vi samla på oss det nödvändigaste för bebisen...Okej,en spjälsäng är inte livsviktig,men det är det ju egentligen väldigt få saker som är...;)

Ikväll ska jag o karln på Dansfeber,i en studio i Nacka. Fick ju två biljetter av Nina (bloggande.ninaruthstrom.se) som kom på posten igår:) Ska bli roligt,skönt att göra nåt och det är fleeeera år sedan jag närvarade vid en tv-inspelning,detta är ju dessutom direktsändning,plus att en av mina favoriter, Nassim Al Fakir,r med o dansar,all dressed up som Beyoncé i Single ladies:P

Igår va jag ute på promenad med Tuvan,luften var kylig och frisk,som jag älskar...hon åkte sparkcykel runt hela kvarteret,vi kollade på höstlöv och lekte lekplats. Sen på kvällen bakade vi pizza och avslutade med "Idol". Jag är liiite kär i Linnea,en av Idol-deltagarna..hon är grymt konstig,och det gillar jag:)



Tuva på lekplatsen...



Balansgång....



Pizzabak:)



Vi sparade såklart en stooor bit åt Johan som jobbade sent:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0