natti natti!

nu går jag o lägger mig, har varit på middag hos svärisarna o bakat matbröd till imorrn:)
Som vanligt innan jag lägger mig går jag in o pussar min sovande Tuvafis gonatt,och släcker hennes jordglob. Det är så hon vill ha det. Med jordgloben alltså,pussen kommer på köpet;) Och så stoppar jag om henne,hon sparkar alltid av sig täcket,och ligger istället nästan naken. Och jag är rädd att hon ska frysa.... men hon är varmblodig min lilla tjej:) Idag bloggade Apan (http://guldgris.wordpress.com/ ) om precis samma fenomen, även hon har en varmblodig skrutt hemma,en sån där pyjamasvägrande,täckavsparkande varmblodig unge som ger alla mammor dåligt samvete...:P
   Just det.....jag beställde ett spjälskydd åt plutten i magen idag, med Gunilla Axéns molnmönster,ett rött. Såå fint!(och dyyyrt. Men värt pengarna tycker jag) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0