Äntligen!!!

Först och främst vill jag bara få säga GRATTIS underbara Linda,det här förtänar du!!!<3

Och sen vill jag berätta att mina skor jag beställde och som först dök upp i fel storlek för att sedan verka direkt omöjliga att få tag på äntligen har kommit!!!Dom finns bara i jämna storlekar och är kanske en halv storlek för stora,men hellre det än för små,och jag älskar dom! Skitsnygga,sköna och ja...vad ska man säga? Jag är skitglad iaf!:)

Nya skorna från Demonia.

Givetvis va jag tvungen att använda dom direkt,så nu har vi varit på promenad,skorna och jag:)
Vi gick en sväng ner till Babyland,och gissa vilken tur jag har?! Hello Kitty-vagnen jag spanat på reades ut där,och jag va snabb att boka en!Förhoppningsvis kommer den snaaaaart,den här veckan iaf! Och JA,jag hade fan köpt den om Gry hade haft snopp och hetat typ...Bosse. För jag älskar töntiga hello kitty,så det så. Dessutom är svart o rosa en snygg kombo:)

Nya vagnen!

Visserligen kommer inte Gry kunna ha vagnen förrän kanske i slutet av sommaren,och sen till nästa vår,men eftersom den är slut i fabrik,en special edition så ville jag såklart passa på.
Nu ska jag ta en stort glas läsk,mitt sockerberoende är ett väääldigt krävande beroende..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0