Happy sunny sunday!!!

sitter här i soffan o myser med min trötta sovgris. Modell mini då,den medelstora har efter att varit på teater,ätit pizza o myst framför film hemma hos mormor sovit över där,och dyker väl upp här hemma framåt eftermiddan...
Igår va en mysig kväll,va bara jag,Johan o lillskrutten,vi käkade wok,kollade filmer och käkade chips. Höll handen,pussades och skrattade ihop. Det behövdes.

Har drömt mardrömmar inatt,andra natten i rad,blodigt värre och riktigt jävla obehagligt.
Nu är Johan o jobbar,och jag funderar på att baka en kaka lr nåt om vi har ingredienser hemma,orkar inte pallra mig iväg o handla nu. Får se om jag orkar hitta på nåt,är ju underbart väder,men jag har fortfarande inte fått ordning på vare sig min mage lr de bakre regionerna,så det känns säkrast att stanna inom husets fyra(?) väggar...

Skulle beställa bedsheets idag från beautyofindia, men deras hemsida krånglar...Dom står och säljer sitt stuff på Hötorget idag,men jag har ju inte pengar att handla för NU,det e därför jag vill beställa på hemsidan,så jag kan betala när grejjerna kommer... Om nån vet några fler sidor på nätet där man kan beställa fina väggbonader/bedsheets så tipsa mig!!!

Är så trist att bo så trångt,för man får inte plats med ens hälften av alla saker man skule vilja här...gud va jag längtar efter större lägenhet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0