Helvetes helvete också!

Fan,piss och pest och senapsgas! Varit vaken typ hela natten med Grytan som velat snutta och varit allmänt knölig. karl har sovit som en gris hela natten,och jag har inte brytt mig om att väcka honom. Men sen nu för en timme sen ungefär när jag precis ammat Gry och hon va sådär laghom nöjd bad jag honom ta henne så jag fick sova en stund. Drog täcket över huvet och försökte somna om. Efter några minuter la han henne brevid mig i söngen igen, för att vi skulle "mysa lite" och för att hon "verkade lite snuttig". men VAFAN lixom, jag har ju precis ammat henne,och dessutom gjort det fan halva natten!! Så gick han på toa,petade näsan,drack vatten etc etc i hundra år,tills jag va klarvaken,pissnödig och hungrig. Bara att gå upp då alltså,ingen mer sömn. Tack för den lixom,cepe....:(

Om han undrar varför jag e på uselt jävla pisshumör,inte har lust att göra ett jävla skit idag kan han ju fundera på varför...
KUK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0