hjälp...

va trött jag är! ute i solen massa idag,helt jävla underbart!!!Snälla låt det få bli en riktigt varm och solig sommar! Jag får bli bränd o röd som en kräfta,det skiter jag i!Gimme!!!

va o fikade hos min gamla skruttiga mormor idag,trött bakelser tills jag blev blå(okej,jag överdriver liiiite:P) och höll på att tokdäcka innan jag till sist lyckades samla ihop både mig o ungarna och gå hemåt... Nu sitter jag o väntar på att johan ska komma hem. Har tänt rökelse(är inne på blå nag champa igen!)och satt på tévatten:) tuva ska i säng nu åxå,men jag är typ för trött för att säga åt henne att det är dags för tandborstning.
 Köpte en solhatt åt Grytan inne på HM idag,hade en rabattkupong där...bidde ett par strumpbyxor o ett par fjompiga men oemotståndliga leoparsskor åt henne åxå!

Grytans fot.

Mest av allt vill jag ta ett lååååångt varmt bad,har tokigt ont i fötterna av allt knatande! invigde iaf mina älsklingssandaler för det här året,så skönt i värmen med sandaler,särskilt som jag för det mesta envisas gå klädd i svart...;)

Mina fötter.

Hoppas på ett spännande och förhoppningsvis mer lyckosamt sko-paket med posten imorrn...håll tummarna!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0