Nä nu jäklar....

Fick hem mina Iron Fist-pumps jag beställt igår. För en gångs skull inte så jäääättehög klack utan typ 8cm,så jag kunde gå i dom. Trodde jag....trots att skorna va i stl 41 som jag normalt sett har,va dom skiiitstora,över en cm utrymme bak i hälsen,och gigantiska framme i tårna med för den delen. Kunde inte ta ett steg i dom utan att dom ramla av...fuck. jag som sett fram emot dom..Och inte kan jag byta mot mindre storlek heller,för det va tydligen dom sista skorna...buhuuu!
   Fan vilket tråkigt väder det är idag,grått och MYCKET kallare än tidigare i veckan. Och det som skulle bli en varm och solig påsk,hrm...

Grytan ligger fortfarande och drar sig i sängen,hon har en lång vakna-sträcka om morgnarna,och dessutom ligger hon och klämmer i blöjan..min vackra skrutt<3 Fatta att ungen redan har längre ögonfransar än vad jag har!Tokigt!:P

Städade som ett litet mongo igårkväll gjorde jag,när Johan kunde ha Gry i famnen så hon va nöjd. dammtorkade,dammsög,svabbade golv,tokstädade badrummet och småplockade,så nu är det fint här hemma. Oj vad mycke bättre man mår när man fått ordning runt sig,och slipper skutta över klädhögar för att komma fram;)

Nu ska jag sätta på tevatten och byta bajsblöja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0