Sodom och Gomorron:)

Uppe med tuppen idag. Trodde vi sovit suuuuperlänge men det hade vi inte. men det är okej,jag är hyffsat pigg ändå... Sitter just nu och äter rostade mackor med te vid öppet fönster,surfar runt och lyssnar på några park(?)arbetare som blåser bort alla gamla löv och grus på vår gård. Deet är på nåt sätt ett lite mysigt ljud,om än störande. lite som att vakna av att nån granne klipper gräset på morgonen med motorgräsklippare.

Har blivit väldigt lite bloggande på sista tiden,och detta beror på att jag helt enkelt inte har haft tid. Min lilla unge tar all min vakna tid,och att försöka skriva dator med en stökig,korvig,sprattlig bebis i famnen är lixom bara att glömma....

Idag hoppas jag på mer paket. Munktröjan som va för liten ska skickas tillbaka och ersättas av en i strl L (medium va ju slut som jag tidigare skrev). Modellen är liten i grunden,och jag tror jag kan sy till den lite så den passar alldeles lagom. Hoppas jag.... Väntar även på ett halsband från shock..och nåt mer tror jag. men minns inte. Skorna verkar bara va att glömma,kanske kan jag få tag på dom nån gång in tha future...hm:/

kvart i två idag har Gry läkartid på BVC,jag har ingen aning om vad dom gör då,nån rutingrej antar jag...

Nu vaknade Gry till ur sitt stirr på mjukisdjuren och vill komma upp, dags att avsluta här!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0