Soligt värre!

åh va skönt! jag har precis kommit hem från en riktigt lång promenad i solskenet,och DET KÄNNS kan jag säga,i ansiktet framförallt,som hettar av solen. Hoppas jag inte bränt mig basra...bränner mig superlätt,och känner inte för att vara kräfta...
Lillskruttan sover förtfarande i vagnen -jag har bara lättat lite på hennes kläder så hon inte blir för varm, och jag sitter nu med en kopp gott kaffe o ett wienerbröd. Det VAR tre wienerbröd för en kort stund sen men...dom va så försvinnande goda så att säga. Jag är en riktig sucker för sötsaker, helt livsfarligt jag vet,men kan inte hålla mig...:P

Idag längtar jag mer än nånsin efter att börja träna,men får vänta några månader till. Men är fast besluten om att börja träna på SATS i höst,och INGET(utom möjligtvis brutna ben o armar lr nåt i den stilen)kan stoppa mig! jag ska bli stark,snygg och få en kondis utav bara helvete!sådetså:)

Nu plingade mobilen till,jag har ett paket att hämta ut! Är mitt paket från Shock som kommit,innehållande ett par jeans,mc-handskar och ett par skor. Mörligtvis passar inget av det,men jag orkar inte åka in till deras butik i stan med barnvagnen och försöka prova kläder i ett trångt provrum med en potentiellt lessen bebis i vagnen..nä,då beställer jag hellre hem,provar i lugn och ro hemma och lämnar tillbaks om det inte passar...dessutom kan man handla på faktura,så jag kan låssas att jag har mer pengar än vad jag egentligen har hehe;)
 Väntar ytterligare två paket,ett från Nitrohead och ett ytterligare från Shock. men dom kommer nog nästa vecka....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0