suuuuur...

nu är jag SUR!!! byxorna jag beställt passade väl sådär,men ändå helt okej,skulle önskat lite längre ben på dom ,men behåller dom iaf. Tröjan jag beställt från nitrohead va för liten. Bra i ärmarna men på tok för kort och skiiiittrång över brösten. Fan åxå.För den va fin annars....och sen det jag e MEST SUR PÅ,nämligen skorna jag beställt!!! Fick dom i fel storlek,och nu när jag va in på sidan verkar det inte finnas i min storlek kvar.:(n Jag som redan har stora fötter behöver lixom inte för stora skor...det är illa nog att ha 41 i storlek,är inte jättkåt på att gå runt i 42,5or lixom....cepe åxå!:(

Kommentarer
Postat av: m3lind4

Va inte sur, vafan de är fredag :D:D:D:D:

2011-04-15 @ 19:40:25
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0