Tillbaka i livet.

Lite grann tillbaka iaf. Har fortfarande ont i magen till och från,samt ont i baken. Får helt enkelt svänga förbi ett apotek..inget mer blod iaf,så behöver nog inte ringa läkare såvitt det nte blir värre alt. inte går över med självbehandling...

Gry sover i spjälsängen och jag har just tagit ett bad,rakat benen(!!!),gjort en hårinpackning,smörjt in mig med body butter och noppat ögonbrynen. Fåfängt värre och ack så skönt. Rakar i princip aldrig benen,men älskar den lena känslan det ger, särskilt när man kryper under täcket på kvällen och ens lena ben smeker varandra -mys!

Jag och Johan har hittills haft en tuff vecka,vi har tjafsat och bråkat och närapå avslutat vårt förhållande i princip. Inte för att vi inte älskar varandra utan för att vi helt enkelt kört fast. vi prtar inte samma språk känns det som,vi snäser och surar,sårar i onödan. Nu har vi dock bestämt oss för en nystart. Vi ska begrava allt gammalt skit som ligger och skaver och börja om med varann. Som om vi nys träffats. Jag hoppas det funkar. Tror dock att framtiden kan bli ljus nu när vi pratat ut och vet vad vi vill,att vi båda vill samma sak -vara med varann!
Vi är ju ändå en familj,och vi älskar varandra.Ibland kanske man måste krisa och krascha lite för att inse vad man känner,vad man vill ha och vem man vill vara i förhållandet.

Idag blir Gry 2 månader!!! kan inte fatta att tiden går så fort...ändå känns det som om hon alltid funnits hos oss.
Älskade lilla skrutt!!

Nu vaknar hon så jag ska avsluta och plocka upp henne:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0