Trött uppdatering...

Vilken underbar dag det va igår,vädret va så skönt,soligt och varmt:)
Idag är inte lika skönt,grått o trist...men hemma är det varmt -av kärlek. Jag o Johan har inte tjafsat ett dugg,vi har mest accepterat varandras oliktänkande känns det som. Valt att inte gnälla på småsaker. Kanske är det nyckeln -att välja sina strider,inte smågnabbas för mycket.

Datorn var seg igår o hängde sig,krånglade en massa så jag kunde inte skriva nåt inlägg här. Nu är den dock uppdaterad och snäll igen:)

Efter jag hämtat Tuvan igår gick vi till parken,lekte en stund,plockade ett par små blommor som vågat sig fram,promenerade hem och sen bakade vi äppelkaka. Det är e av dom godaste äppelkakor jag ätit,mitt favvo-recept. Ska dela med mig av det här sen,jag lovar:) Men just nu orkar jag inte skriva mer,har Gry i knät och når inte tangentbordet så bra...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0