Häppi börfdej till MIG!

IDAG fyller jag år! Började dagen med att bli väckt av min skönsjungande moder på telefon (jo,jag svarade faktiskt fast jag låg och sov,hajjade ju va det gällde lixom...:P)
Min glada bästaste bebis låg och sände ut glädjelaserblixtar med sina mörka ögon och dagen kan ju inte börja bättre än så...:)
Fast...sen visade det sig att kaffet va slut,lr jag fick ihop till en halv kopp ungefär...jippie.
satt uppe sent med johan igår och kollade på House of 1000 corpses (skriven och regisserad av bästaste snyggaste Rob Zombie). Den filmen är galen. Lite Oliver Stone och natural born killers över alla klippen... Älskar den hursom!
Nåväl,gissar att jag ev återkommer senare under dagen,tillsvidare får ni en nytagen bild på födelsedagsbarnet och tillika undertecknad i egen hög person,håll till godo:)
Fortfarande hjärndöd med lik förbannat ett år äldre.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0