Hoppsan!

va dagarna bara rinner iväg!Jjag har inte bloggat ett skit,knappt suttit vid datorn faktiskt. Istället har jag ägnat hela helgen åt att flyttpacka,knulla,kolla massa bra filmer,käka god mat,umgås med min fina familj och ...flyttpacka igen.
Snart är vi klara dock,bara böcker o lite kläder som ska packas ner,resten är sånt som är svårt att packa,typ kastruller o lite grejjer man lixom kommer använda ända fram till flyttdagen.
Och det är SNART!!! Om bara två dar typ ju...herrejävlar. Och vilket kaos här hemma...
visserligen är inte källarförrådet tömt och sådär,men eftersom det här e en bostadsrätt o vi ska sälja den så har vi lite tid på oss efter flytten att gå igenom förrådet här,det känns skönt,man slipper stressa lixom.
Igår beställde jag hem ett par nya kängor. Ska sälja mina gamla(men knappt använda) dr martens och har nu istället köpt nya martens,svarta denna gången,och MED stålhätta. Inte så höga heller,bara 10håls. Ser inte fram emot att gå in dom dock,tycker det är förjävligt att gå in nya kängor,så det får väl typ bli smörja in dom o sen på med raggsockor o ut å knata som gäller. Hardcore.
Nu ska jag försöka packa ner lite mer skit o sen bada Grytan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0