JAG.

Kanske att jag borde berätta lite om mig själv egentligen,känns som få vet vem jag är,hur jag är. och jag kan säga att det skulle bli tidernas längsta logginlägg om jag försökte mig på att berätta. Jag är en så ombytlig karaktär.
Får bli en annan gång kanske,lr vafan,skicka frågor om nån undrar,frågestund är alltid skoj!
Här kommer iaf en massa gamla bilder på mig,som visar lite vilken kameleont jag är utseendemässigt om inte annat;)
Här e jag kanske 24 bast sisådär.
Inte fullt lika gammal bild.
En mörk bild. Här va jag rätt deprimerad faktiskt.
med röda dreads.
Trött bild på mig första gången jag hade dreads.
Saknar ringen i läppen,tror jag ska skaffa det igen. Sexigt. ASABALLT tamejfan. och varför downsizade jag septum egentligen...?
Nu är det här ett handplock bilder bara,och jag utgår ifrån att ingen är ett dugg jävla intresserad av att kolla på massa bilder på mig. Dock beskriver dom ju liiite grann mina jag. Punk-ass,fjolla,exhibitionist och tönt.
Alltid skoj att titta på gamla foton tycker jag,och man undrar var åren tog vägen. Vart det där unga och hyffsat oförstörda jaget tog vägen. och hur i helvete man överlevde alla katastroffyllor.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0