Oj vad mycket...

...äldre och klokare jag känner mig nu...NOOOOT!:P
Fick världens sjukt godaste chokladtårta igår,den kan fan inte ens beskrivas med ord.. Botten var som kladdkaka ungefärmoch sen va det varvat chokladmousse och vaniljpannacotta på det,pudrat med kakao...den va mäktif men samtidigt lätt,inte sådär sliskigt gräddig...nej,önskar jag hade den här NU!:)
Hade önskat mig slantar i present (har jättesvårt att öbnska mig saker,det är okej  när man är liten men som vuxen känns det oftast bara fånigt och lite krävande,typ "jag vill ha") och det fick jag,så det blev raka vägen till Åhlens i ringen och införskaffande av den sketafina pallen jag spanat på i säkert..ja,1,5 år lr nåt sånt. Såhär ser den ut:
*kär*
Den kommer bli sjukt snygg i nya lyan:)
Har en hel massa saker jag ska försöka sälja av nu,för att finansiera lite extra grejer nu till flytten.
Bland annat säljer jag min knappt använda Nikon D60 med tillbehör,UV-filter och kameraväska, Mina DR Martenskängor i cherry red/oxblod i storlek UK8 (14håls) och lite annat smått och gott. Jag hoppas verkligen få sålt något av allt,för det är så mycket annat jag vill införskaffa....
Nu åskar det ute och jag har två förvånansvärt skitiga ungar att lägga i blöt. Först ut är Gry som ska få bada i baljan och sen är det badkarsdax för Tuvan...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0