En riktigt god jul.

Idag är det annandag jul, och jag sitter i linne o mjukisbyxor,har lite huvudvärk och hade gärna sovit längre imorse.
Idag kommer min pappa och hans "tjej"(tant) hit, vi ska äta julmat och öppna julklappar. Så bara därför har jag MASSA ATT GÖRA! Jag måste (vill) göra en till janssons frestelse,,dammsuga, skura av golven lite samt badrummet. Samt köpa julklappar till dom! Det har jag nämligen integjort, och jag måste htta nåt snabbt idsag, uppe i vårt sketna köpcentrum....wihaa, önska mig lycka till!
I övrigt har julen varit fantastiskt magiskt bra, julafton bleb hur bra som helst, vi svullade julmat, öppnade paket, umgicks och barnen var nöjda och glada hela dagen+kvällen. Gry somnade gott vid tio och sov hela natten:-)
Nej, nu måste jag få ändan ur så jag hinner med alla dagens göromål!;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0