Kvällsuppdatering

Idag är det inte mycket som har stämt. Jag är fortfarande brutalt sjuk och febern gör att jag har ont i precis heeeela kroppen, och att vara hemma och ta hand om samt försöka stimulera en liten tio-månaders unge (okej, hon har inte fyllt tio månader, men till helgen så!) är inte det lättaste när allt man vill göra är sova...
Dagen har ändå gått bra, men jag ser INTE fram emot morgondagen, eftersom jag känner mig ännu sämre nu och räknar med att ligga på dödsbädden lagom till imorrn bitti...eller, närå, men nästan.
Dessutom så hade vi tid för utvecklingssamtal i Tuvans skola idag, men eftersom jag mår så kasst, samt att hennes pappa tydligen också är sjuk, så fick vi ställa in. Hoppas vi kan få en ny tid snart bara, känns ju rätt viktigt trots allt!
Nu ska jag avsluta kvällen, gå och borsta tänderna och krypa till kojs (varför säger man så??). Jag utgår ifrån att det är en dag imorgon också...:-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0