Märklig dag idag!

Min iphone är sönder(gråt, skrik, panik,ångest!!!!!!!!!) och inlämnad för lagning(tack o lov att jag försäkrat den!), vilket gör mig till en allt annat än lycklig campare! Och handikappad blir jag också, van som jag är att alltid ha den till hands.
NU får jag hålla till godo med en gammal samsung, och det kryper redan i skinnet på mig!
Till råga på allt går klockan fel på samsungen, vilket jag märkte i morse när jag vaknade-en timme senare än jag borde... Tuva var brutalt sen till skolan med andra ord. Trött o hängig som hon var blev det till att vara hemma o vila upp sig istället. Nu har jag nyss tvättat håret på henne,med BM åff kårs!
Gry ligger och sover och jag känner mig totalt sänkt! SÅÅÅÅ jävlarns ont i halsen!:( Har försökt med honungsvatten, men min hals bara skratade rått, ett sånt där ondskefullt "MUHAHAHAHAHA" och fortsatte göra ont. Kan knappt svälja....
Känner att jag verkligen är nere i en svacka nu, då jag knappt har enerrgi till någonting, och jag sover sjukt dåligt på nätterna!(vilket syns på mitt hår och hy)
Nej, nu ska jag koka mig en kopp kaffe och svära lite, så får vi se om jag känner mig lite bättre sen(I guess not)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0