STOR sjukling...

Fan,fan fan! Vad förkyld jag är. Eller, bara i halsen snarare....känsn som jag svalt en gegga av arga bålgetingar och rakblad, för att sen skölja ner med syra....kan knappt svälja och allt smakar BLÄ(ändå kan jga inte sluta trycka i mig, senast två kexchoklad!).
Om Gry har samma som mig är det riktigt synd om henne, och hon kan ju inte tala om hur hon mår heller...:/
Idag har jag kört en SMT, med min fantastiska Jessicurl-inpackning istället för balsam, och igårkväll toppade jag lite av håret. Det känns ju som det aldrig växer ut, och jag längtar ihjäl mig efter ett långt hår igen, känner inte alls igen mig själv såhär....MEN den här gången ska jag ha ett friskt,fint hår, så jag tänker vara noga med att toppa det då och då,samt göra rediga inpackningar! Förr eller senare MÅSTE det ju bli långt, eller??*orolig as hell*
Jag blir på tok för lik min morsa i nuvarande frisyr=NOT good!
I eftermiddag kommer min fantastiska teaterstuderande lillasyster Tove hit, och jag ska försöka att inte smitta henne med mitt halsäckel... Idag kommer även min lillskrutta Tuva hem igen, och jag längtar efter henne.....!:)
Jag känner mig vansinnigt oinspirerad att skriva nåt, jag har full fokus på min lessna mens-mage och min ännu lessnare hals.
Fast, jag tänkte, att OM det skulle vara något NI undrar över, så är det fritt fram att fråga! Vore skoj med en frågestund, och jag lovar att svara så sanningsenligt jag bara kan!;)
Väx hår VÄX!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0