Ingenting händer....

Nä. Ingenting. Ännu. Känns som hela kroppen lixom avstannat. Inga sammandragningar,nada.
   Va hos svärisarna igår på födesedagsmiddag,jättegott och jättetrevligt. Halv elva satt jag dock och nästan trillade av stolen av trötthet,så vid elva åkte vi hem. Tuvafisen ville stanna kvar o sova över,vilket hon fick.
   Nu är Johan på jobbet så jag sitter själv hemma. Tuva kommer hem vid två,och då ska min syster Julia komma förbi tillsammans med sin mamma och gratta Tuvan i efterskott,då dom aldrig hann hit när hon fyllde år,och sen har tiden lixom bara sprungit iväg...

Gav mig ut på en väldigt rask promenad för en timma sen,i hopp om att kaaaanske skulle det sätta igång nåt,men icke sa nicke. Det enda som hände va att jag blev sjukt andfådd,fick lock för ena örat och blev skitnödig samt hungrig(härlig kombo). Börjar misstänka att jag kanske tom kommer gå över tiden även denna gång...

Nu ska jag iaf dammsuga och plocka undan lite,så man slipper skämmas alltför mycket för hemmet när folket dyker upp;P Tuvas rum tänker jag däremot INTE ge mig på,är ett smärre bombnedslag därinne och eftersom jag inte hyser något som helst hopp om att kunna dra igång förlossningen med hjälp av fysisk ansträngning väljer jag den breda vägen idag och softar resten av dan...:)

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Heja heja! Första bild på koftans framväxt finns i bloggen, likaså en award till dig. :)

2011-02-07 @ 11:36:31
URL: http://hedvighandarbetar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0