Kom igeeeeen nu då!!!

Va hos BM idag,mitt HM-värde hade blivit liiite bättre iaf,låg på 100 nu,istället för 91(!!)som det tydligen va senaste gången. Vikten va samma(ca74kg) och magen minns jag inte va den låg på. Hjärtljuden lät bra och jag bet ihop regält när BM skulle känna efter hur bebben låg,gör så satans ont när hon trycker ner mot bäckenet!!!Hon hade även en jättegullig sjuksköterskeelev med sig som jag också lät känna på magen:) Bebben ligger nu med huvudet riktigt långt ner i bäckenet,vilket KÄNNS kan jag tala om,kan fan knappt gå nu,hugger och ilar för varje steg.
   Så frågade jag om hon inte kunde undersöka mig o kolla om det hänt nåt "därnere",vilket hon gjorde. Livmodertappen va mjuk och jag va öppen 1,5-2cm,så jag hoppas det händer nåt snart nu! Inte för att det behöver betyda ett skit,men måste ju få hoppas...och ska fanimej tvinga Johan att sätta på mig ikväll haha! Hur jäkla okåt jag än är...varken han lr jag har nån som helst lust,så vi får väl fejka o låtsas att det e en dålig tysk p-rulle lr nåt hehe;)
   Har dock haft lite svagt rosa flytningar(sorry alla kräsmagade) efter undersökningen,men såvitt jag sett på nätet betyder det inte nåt,är mer bara för att BM varit där o pillat. Suck.
Har även fått springa en del på toan nu i eftermiddag,och har ju hört att kroppen gärna "tömmer" innan FL...lr så beror det bara på all junk-food jag tryckt i mig idag...:P Omöjligt att veta ju.

Ska iaf försöka laga mat nu till mig o Tuvafisen,och sen dra en vända med dammsugarn...Tjohoo!! Och håll tummarna nu,man vet aldrig,mirakel KAN ju inträffa!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0