Dödstrött -snälla någon set me free!

Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud jag vill bara få föda bebis nu,är det verkligen så mycket begärt??? V 37 idag och om jag ska behöva gå över tiden kommer jag flippa helt! Inatt har jag inte sovit ett-jävla-skit. Kunde inte somna,det va sjukt trångt i sängen och jag va så varm, Tyckte Johan trängdes,fick hans rumpa i magen lr ryggen konstant. Sen började han snarka och ptja,då gav jag upp. Gick in och la mig i Tuvas säng och tänkte att skönt,nu kan jag äntligen sova. Men icke! Jag låg och vände mig från sida till sida,höfterna och bäckenet värkte,ryggen värkte,tyckte det kändes konstigt i magen och kunde inte alls slappna av. Ute blåste det som sjutton och till och med vinden störde mig. Timmarna gick,och vid sju på morgonen gick jag tillbaka till Johan,snyftade lite om hur synd det va om mig,hur trött jag va..han kramade mig och pussade min nacke. Sen somnade han. Men inte jag,nejdå jag låg vaken....men till sista somnade jag ändå,och det resulterade i kanske 1,5-2 timmars sömn.
   Och nu värker heeeela kroppen,så som den tenderar göra när man inte fått sova ordentligt. Är stel och jag har dessutom så sjukt jävla ont i halsen...

Kanske sov jag extra oroligt pga att jag gjorde ett STORT misstag igår. Läste att färsk ananas kan få igång en förlossning (givetvis fattar jag att det är bullshit men despera som jag är var jag ändå villig att prova -ananas e ju gott lixom). Så jag åt en hel jävla ananas. De sista bitarna fick jag tvinga i mig och den sista blev aldrig uppäten. Hela munnen värkte och brände som om jag sköljt den med saltsyra. Sen började jag må illa,låg på sänge och kved,hade ont i magen och trodde jag skulle spy upp skiten vilken sekund som helst.
   Aldrig igen säger jag bara! Och kom det ut nån bebis av det?nooope. Jag får nog vänta ett par veckor till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0