Uppdatering...

okej,det va inge vidare besök på MVC... mitt HB-värde (blod/järnvärde typ dårå) va nere på 92 tror jag det va,och min barnmorska såg lite småorolig ut. Nu har jag köpt en ny sort järntabletter som ska innehålla mer järn än de tidigare. Dyra som fan va dom åxå...:(
Men bebben verkade iaf må bra,och ja,det är ju faktiskt huvudsaken. Men måste få upp blodvärdet,är inte så bra om det  e så lågt vid förlossningen..och jag som vill kunna va rätt pigg efteråt. Med Tuva förlorade jag rätt mycket blod(ca en liter mer än normalt har jag för mig) och va jävligt slut efteråt..orkade inte stå knappt,svårt att ens ta mig på toa...
    Tydligen ser jag rätt sliten ut åxå,lr blek iaf,vilket MB även anmärkte på. Så nu tycker jag lite extra synd om mig själv...

Eftersom Tuva va hemma och jag verkligen INTE pallade laga lunch efter MVC-besöket gick vi hem till min mormor(idag igen) och åt lunch samt fikade. Jag va så slut att jag mest låg på soffan....

Just nu håller jag på och tvätta kläder samt bebisens nya lakan,sen tänkte jag faktiskt börja packa den omtalade BB-väskan...är ju fortfarande en del saker jag måste införskaffa,typ inlägg i BH så inte hela tröjan blir indränkt i bröstmjölk...men det skulle kännas bra att iaf packat lite,bebiskläder o mina mjukisbyxor typ...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0