I brist på bättre...

Har total bloggidétorka så jag snodde en fylla i-lista från Ozena att njuta av...
here it comes...

Namn: Titine/Kristin,beror på vem man frågar faktiskt...
Smeknamn: In,Inos,Kryckan,Pinos,Kikkan osv osv i all oändlighet typ.
Ålder: 29 om mindre än en månad!(taaaant!?)
Hårfärg: hennarött med föredetta svarta toppar..
Ögonfärg: blått,skiftar ibland i grönt
Längd: 179 cm
Vikt: I normala fall runt 65kg,men nu när jag ammar har jag sjunkit till fasansfullt låga 61 kg:S
Familj: Karln(Johan) dotter Tuva 8 år och dotter Gry 5 månader.

Reser helst till:
varsomhelst typ,jag älskar att resa. men just nu skulle en resa till USA för lite serious shopping inte sitta fel... i vinter gärna en varm och solig plats.

Tidning du gillar: växlar mellan nån föräldrar-barntidning,heminredning typ Allt i hemmet och Scandinavian tattoo-magasine...

Favoritsite:
har ingen,men gillar att kolla in andras bloggar,beställa skit från olika web-butiker och så fejjan såklart...plus äckelpäckelsidor med typ gore och likdelar...*störd*

Fikar helst på:
Blå Lotus(när barnvagnen inte e med) lr Espresso House i skrapan typ.

Favoritbutik: har nog ingen direkt,men gillar heminredning/pryttel-butiker...

Favoritfärg:
är en periodare när det kommer till färger,men svart går ju såklart alltid hem;)

Favoritmärke:
hm,vaddå? gillar ju inga specifika märken,men ska jag välja på tex tapet blir det William Morris och bärs blir det oftast carlsberg:P

Favoritdjur:
Jag tycker om typ alla djur. utom ormar. Katter och korpar är nog favoriter...

Motionerar:
nej. men sen jäklar...

Spelar du nåt instrument:
nej.

Vilken film kan du alla replikerna till?
typ aaaaaasmånga. Jag har fotografiskt-superduper-minne när det kommer till både film och böcker!

Senaste låten du lyssnade på: va nog nåt med AC/DC. Blir mycket av dom nuförtiden...

Ringsignal på mobilen: Hells bells med AC/DC

Dricker: kaffe på morgonen,te när jag är frusen,öl och sprit när jag vill bli full. Typ. Och mjölk til

Senaste boken du läste: Den femte årstiden av Mons Kallentoft. SÖG!

Senaste maträtten du åt:
Spagetti o köttfärsbiffar. Svennigt som fan typ.

Är det nåt du absolut inte äter?
inälvsmat. Som pölsa o isterband,såååå jävla vidrigt. Och sniglar...*ryser*

Senaste saken du köpte:
Ansiktstvätt från Weleda och en tub Aloe Vera gel från Life...

Hur tidigt stiger du upp:
när jag måste,dvs när ungarna behöver mig. Sover helst så länge som möjligt.

Favoritspel: Shack. Eller inte.

Vilka band har du sett live? så många att jag omöjigt kan minnas alla och ännu mindre orka räkna upp alla...men några är: Kiss,AC/DC,Iron Maiden,Stefan Sundström,diLeva,patti Smith,Alice Cooper,Motörhead,Thåström,Nick Cave,Tool,Black sabbath,Dio,Mayhem,Bob Dylan...osv osv. Jag har sett flera av dom flera gånger dessutom. jag har alltid sprungit på massa spelning,stora som små,samt festivaler i det oändliga.

Är du rädd för blod?
nej. jag är rätt fascinerad av blod och annat "läskigt". Vill dock inte se det komma ut ur nån jag tycker om...

Har du några homosexuella vänner? ja.

Har du träffat nån kändis?
flera stycken faktiskt. orka namndropping.

Beskriv dig själv med tre ord: växlande,stark,rolig

Favoritämne när du gick i skolan:  historia och religion samt bild

Favoritord: Fitta!!! och knulla. och CP.*torettes*


så..nu ska jag börja nattning av stora tjejen och sen är det free tajm för mig,karl är på spelning inne i stada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0