Idag är jag bara så...

förbaskat trött. Har sovit dåligt som fasen och vaknat alldeles för tidigt av att Gry låg och vred sig,stånkade och pruttade i sängen. Den ungen kan verkligen ta plats,jag ligger nästan ute på sängkanten...:P
   Regnet smattrar mot rutan och även idag känner jag mig rätt låg. Tänker mycket på det hemska som hänt i Norge,på hur sårbara vi är. Och på mina fina barn,som jag älskar mer än livet självt,och jag kan nästan få ångest för att jag är så rädd att något ont ska drabba dem.

Egentligen var min plan att dammsuga idag,men än så länge har jag inte fått något gjort. Jag har badat Gry,hon doftar bebis och rapsolja(som blev dagens badolja) och har sovit en stund nu i min famn. Snart dags för lite barnmat ur burk... Tappade min retainer till min septum,tror den hamnade under badkaret,så nu har jag i ringen igen,trots att jag inte är så sugen på det...

Hursom så förgyller Gry varje dag,och trots att jag kan känna mig sååå trött och less ibland,så varar dom känslorna väldigt korta stunder. Min ängel på jorden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0