Inoljad...

sitter med strumpor och inanför dom plastpåsar på fötterna,som är väl insmorda med olivolja. Har badat fotbad och filat dom dessförinnan. Nu ska jag bannemej få mjuka tassar! Gry sitter i mitt knä och vrålar just nu. Hon har kommit på att hon har en röst,och hög dessutom,och sitter hela dagarna och hojtar. En aning jobbigt i längden faktiskt.

Just nu är jag lite besviken,eftersom jag fått veta att den person på bostadsbolaget som vi skulle haft störst chans att bli godkända för hyreskontrakt av,är på semester,och kvar är bara den subban,förlåt,kvinnan,jag var i kontakt med förra året och som va ungefär så långt ifrån trevlig och tillmötesgående en människa kan vara...suck:(

Idag har det regnat och jag känner mig rätt låg överlag,mestadels pga det här med lägenheten och allt....plus att jag kommer ha mindre pengar att röra mig med denna månad än på väääääldigt länge. Skit också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0