It´s ALIVE!!!

nu gott folk är bloggen levande igen. Vi har varit utan sladd till datorns kontakt i X antal veckor nu utan att orka göra nåt åt det -vi har ju våra mobiler lixom att sköta olika internetärenden ifrån... men jag har inte kunnat blogga från mobilen,ingen aning om varför,går inte att skriva inlägg. Nån som vet hur man gör för att koppla ihop bloggen med androidtelefon?
Hursom,det har varit många sköna lata dagar den senaste tiden,och jag är hyffsat nöjd med tillvaron. Bristen på pengar är ett ständigt återkommande problem,vi har så vi går runt lixom,kan ta oss några fika,käka ute nån gång då och då men man önskar alltid man hade mer lixom...är så mycket man vill göra,och shoppa,shoppa,shoppa...;)
på måndag blir det dock grönan för att se min gamla favoritgubbe Alice Cooper,med tar vi båda ungarna,Gry med hörselkåpor. Känns liiite nervöst att vara på grönan med så mycket folk och barnen,hoppas på bra väder utan regn men utan sol åxå,så man inte steks ihjäl!
Nu ska jag avsluta mitt kaffe och sen iväg till babyland för införskaffande av lillskruttans hörselkåpor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0