Åh en grej till....

jag har varit fjompig o gnölat till mig ett par sandaletter från Din sko. Jättesköna men eftersom min ena fot är större än den andra vill stortån sticka ut lite. Men det låter jag den göra.



Bild lånad från Din Skos hemsida.


   Sandalerna påminner om skorna kärringarna hade på typ midsommarfirandet på landet (Gålö) när man va liten..men antar att trender kommer och går..och kommer igen. Som Veronica Maggio.

Jag älskar verkligen skor och extra mycket såna med klack,men är inte bekväm med att gå i vingliga 12centimeters,så dessa små kilklackar är perfekta.
Kommer vara tjusiga till mina jeans samt ett par klänningar. Och skapa en julig stämning ihop med mina kritvita ben -bonus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0