Blire varmt idag tro?

man kan ju alltid hoppas lixom. För nu har jag fan shortsen på mig. Skulle ta en sån därna spegel-bild på mig själv om jag haft en tillräckligt stor spegel och visat opp mig i all min snygghet;)

Igår va jag iväg o mötte upp Johan på jobbet för att han ville visa upp Grytan för sina arbetsgivare(hans brukares föräldrar). Det tog ett jääävla tag kan jag säga! Först missade jag en buss och fick vänta i drygt tjugo minuter,och sen när bussäveln till sist dök upp så stannade den,släppte på de tre personer som skulle på. Öppnade inte bakre dörrarna så jag kom på med vagnen. jag väntade. Tröck på knappen,hörde hur det plingade till inne i bussen. väntade. tröck igen. Då började bussen åka! jag bankade på rutan,tröck snabbt på knappen igen,småsprang brevid bussen -som bara gasade och drog! FAAAN va lessen jag blev! Och arg. Men mest ledsen. Bitterfitta som jag är ringde jag direkt SL:s kundservice och berättade vad som hänt. Inte för att dom kan göra ett skit förutom att framföra klagomålen... fick vänta tjugo minuter till på nästa buss. jag VET  att busschauffören såg mig,det va bara jag kvar på hållplatsen,fanns inte en chans att hen missat att jag ville på bussen. och NEJ,det va inte fullt på bussen,såg att barnvagnsplatsen va helt tom...*snyft och tycka-synd-om*
Kom iaf fram och hälsade på,framstod säkert som en stressad idiot på uppåttjack men what the hell,fick kakor iaf så glad vart jag!

Nu ska jag ut och trotsa grådass-molnen i jakt på lite sol för mina kritvita ben:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0