Det luktar misstänkt..

om Grytans blöja så det är nog dags för ett byte;) inatt har jag sovit riktigt kasst,drömt skitskumma drömmar och så har vi haft snuttmaraton på det....wiiiee!
   Johan slutar runt halv två idag så ev hittar vi på nåt senare,dock tror jag han bjudit hit sin syster också. konstigt sånt där,vi har fan ALDRIG fikat med hans syrra men nu för att vi har Gry ska vi tydligen vilja träffas hela tiden. Asså hon är väl gullig sådär (men en riktig avbild av deras morsa,hur fan man nu kan vilja vara det när man är drygt 30 bast),men vi har ju lixom ingenting alls gemensamt med henne,fan tror inte ens vi gillar varann. tror inte ens Johan gillar henne särskilt mycket,det är mer prestige det handlar om från allas håll. "Såhär ska det vara,såhär GÖR MAN när man är familj"...

Igår pratade jag med en kurator på familjecentralen ang johans föräldrar,eftersom dom blivit ett sånt jävla problem för oss. Med sitt dominanta sätt är dom fullkomligt vidiga,och större egoister får man fan leta efter (lycka till att hitta nån),och jag vill inte ha dom här. Vill inte låta dom träffa nån av ungarna. keep the fock away lixom.

Nä,nu måste jag byta bajsblöjan innan jag storknar;)
pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0