Min unge sitter på fejjan!

Jo för det har jag läst,ang barn o vuxnas datorvanor. När man är ute på nätet med bebisen i knät är bebisen också ute o surfar. Inte för att Gry fattar ett skit av vad jag läser på nätet,och nej, jag surfar INTE på porrsiter lr GORE-sidor med henne i knät. Iaf inte när hon är vaken...höhö.

Igår va det ju underbart väder och jag har helt och hållet bränt mig på ryggen. Vi satt i solen på gården,lummigt och fint,på en filt i skuggan/solen. Åt pastasallad (hemgjord of course) och pratade med våra grannar som åxå va ute med sin bebis på en filt. Sen drog jag med kidsen in till mamma på södermalm medan Johan drog på 60årskalas. Åt äppelpaj och ögonshoppade,sen stack vi hem, hade lugn hemmakväll.

Idag vette fan vad vi ska göra,tuva ska sova hos sin mormor ikväll och Johan jobbar till sju,så jag har hela dgen för mig själv. Vädret ser än så länge inte ett dugg jäkla kul ut,inte alls sådär som igår,och inte alls shortsväder som jag bestämt det skulle vara(har sytt ett par egna). har förberett kaffe för en islatte (jag e fan grym på att göra egen islatte,asgott!) i solen,så nu måste det bli varmt!

För övrigt lider jag i brist på sex och vuxentid. Kanske måste jag överrumpla karl i hallen en sen kväll och våldföra mig på honom...Eller inte. man är väl snäll:P


Gry med lönn-näsa:)

Har börjat med smakportioner åxå,även om hon inte är riktigt 4 månader ännu. Man märker att hon är superintresserad när vi äter (hon sitter med oss vid bordet jämt) så jag tyckte vi kunde testa. Nu äter hon risgröt med banan på morgonen, och nån puré till lunch. Majspurén va faktiskt en hit,idag ska det bli potatis för första gången,jums!:)


Mums! Finaste<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0