Såhär ere va...

..att min dator e död. kaputt. Vandrat vidare till de sälla jaktmarkerna..osvosv. Sitter just nu vid min mors dator då jag är här på snabbvisit.
det stör mig något enormt att jag inte ens kan få igång min dator(-jävel),då jag har massa saker sparade på den. har iofs en extern hårddisk där en hel del ligger men det är lååångt ifrån allt,och nu är det inge alls kul att inse att fan,kanske vissa grejer e borta typ...fårävärr?

Hursom,har en liten kris just nu,jag o min karl kommer inte överens,det är oroligt,lite ledset och framförallt ångestskapande. Vi har STORA problem med tilliten åt vardera hållen och till råga på allt kommer det här med hans päron in i bilden. Hur f*n man nu ska lösa det... suck.

I övrigt är livet skönt,varmt och soligt,spenderar dagarna med Grytan och Tuvan(som just nu visserligen är hos sin pappa för helgen) och den nya vagnen är UNDERBAR! Så jävla smidig och skön,en riktig fröjd att köra. gamla kronanvagnen är helt suverän den med,men fyller helt andra krav på vagn,typ skogspromenader...

Nu ska jag ta hand om min knorrande bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0