vaken.

 Asså,såhär är det: johan vaknade astidigt imorse för att dra till jobbet,jag märkte inte ens när han gick,men i normala fall(när han är ledig alltså) vaknar han åxå sjukt tidigt. Samma med Tuva,hon är uppe hur jävla tidigt som helst,smyger omkring i lägenheten i försök att inte väcka oss andra,men jag är ju tokigt lättväckt så det e lixom kört ändå. Och sen har vi då mig och gry,som båda kan sova huuuuur länge som helst om vi får chansen. hade jag inte blivit väckt (och blivit tvungen att gå o skita dessutom) hade jag garanterat fortfarande legat o sovit. Jag ÖNSKAR att jag fortfarande sov. är skittrött ju...
hade iaf en jättemysig kväll med Johan igår. Inte för at vi egentligen gjorde nåt särskilt överhuvudtaget,vi mest låg där i soffan och kollade på en Patti Smith-dokumentär, men vi va lixom med varandra, vi va IN och JOHAN,varandras. Myste,skojade,kramades. Sånt där som är så viktigt men som lixom aldrig blir av i stressen kring småbarnlivet. Underbart.
   Vi va även förbi hos hans syrra igår,käkade jordgubbar. Gry sov i vagnen heeeela tiden -HA!

Idag vette tusan vad vi ska hitta på för nåt,solen skiner och man vill ju såklart göra nåt,men vad?Tuva är fortfarande jätteförkyld,alldeles nyss nös hon rakt ner i sitt té så hon fick hälla ut det i slasken...

Nu börjar även gry vakna till borta i vuxensängen så jag ska avsluta här o dricka upp mitt kaffe(trots att det fräter i magen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0