Kom igen då!

Ring nu då! lrt maila....blir tokig. Ja,jag har alltså lagt ut en annons på Blocket. Vi ska sälja vår nyinköpta och knappt använda Teutonia Cosmo,eftersom den inte passar oss. Det är en skitsnygg vagn,liten och bekväm,perfekt på bussar och tåg,i stan och köpcentrum...Men eftersom jag är ute och går mycket,särskilt småvägar med ojämnt väglag så funkar den inte. Jag har bestämt att köpa en Kronan Duo istället,trots att den är väldigt mycket tyngre och klumpigare än Cosmon. Men då måste jag alltså först lyckas sälja Cosmon. Och än så länge har ingen hört av sig och varit intresserad... Har lagt ut den för 6000 spänn,vilket är ett bra pris för vagnen som är i nyskick,eftersom den ingår hårdliften i priset,alltså sammanlagt nypris på över 8000.
   Så KOM IGEN NU DÅ och köööööp! Får jag den såld tar jag pengarna direkt och åker ut till Kronans butik och plockar med mig en vagn,bara så ni vet!

Idag har jag en tid för återbesök på MVC,orkar egentligen inte,men antar att det är lika bra att få det gjort,så jag ska in i duschen nu...

Åh,just det ja; imorse åkte Tuvan själv till skolan! Jag lämnade vid bussen,sen pratade vi telefon hela vägen tills hon va inne på skolgården. Läskigt tyckte jag,men hon va skitnöjd och tyckte det va jättespännande:) Hade Grynet i bärsjalen när jag lämnade av Tuva vid bussen,skönt att inte behöva krångla ut med vagnen...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0