Nej,jag är inte intresserad!

Johan ska kolla fotboll ikväll. Andra matchen idag han kollar på. Och att jag vill mysa med film och valfritt-snask-att-gotta-sig-med är inget han bryr sig om. För han VILL JU SE fotbollen. Och han HAR JU BETALAT för kanalen den sänds på.
   Jag blir besviken,och sur. Han har suttit inne hela fucking dagen,mestadels framför datorn. Jag lessnade och gick på promenad med Gry i bärsjalen. Underbart väder,soligt och milt...Köpte semlor som jag mojjsade i mig när vi kom hem. 
   Varannan helg är Tuva hos sin pappa,och detta är en sån helg. Då tyckte jag att jag o Johan kunde mysa lite på tu man hand -Gry är visserligen här,men hon förstår ju inte så mycket av vuxenmyset ännu ändå...
   Men nej,för ikväll är det FOTBOLL som gäller. Svettiga karlar som jaga runt en boll,skriker och gormar....fäller krokben för varandra. Suck.

Nu tänker iaf JAG käka micrad Tikka Masala och kolla film på laptoppen och totalt skita i tråkgubben som sitter framför TVn och pressar i sig den ena ölkorven efter den andra...så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0