Gutten mårgen!

Sitter här med kaffekoppen i högsta hugg. Johan drog precis iväg till frissan,fåfäng som han är. Ett jäkla
slöseri med pengar,det där. Han kunde ju gett dom till mig istället så jag kunnat fixa mina naglar istället..;P
   Gry har varit lite kinkig som man säger en stund och jag testade sätta på Nalle Puh på Youtube,även om hon är alldeles för liten för tv-tittande. Och jäklar va intresserad hon blev. Men hon blev rädd för heffaklumparna. Tror jag det,dom är ju scary som få....


   Notera dreglet på handen....:P

Idag kommer Tuva hem hit,jag ska hämta henne i skolan sen. Kanske köper vi glass åxå o myser lite. Hon är rolig,den ungen. Har kommit på senaste veckan att hon kan spela in ljud på mobilen och sen skicka som ljudfil. Så jag har emmottagit hur många såna som helst,där hon typ säger "hej hej mamma,det är tuva,tralalala,puss puss älskar dig" och lite annat som är knappt hörbart. Gulligt men kanske liiite tjatigt efter typ 10 såna inom loppet av tio minuter...;)
   Längtar efter henne nu iaf,ska bli skönt att krama om henne:)
Igår va jag in till mamma på söder och hämtade upp två av mina skinnjackor som legat där i typ ett år snart haha. Har varit less på dom så dom har inte varit saknade,men nu känns dom nästan som nya igen:)

Och så är tydligen Bin Laden död.(igen?) Vet inte om man bryr sig längre...om jag nånsin brytt mig. Johan tyckte iaf det va en nyhet att nämna i bloggen. Så,nu har jag gjort det. Bin laden är alltså död. Tyckte alltid han såg sådär pårökt avslappnad ut på alla bilder....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0