Ibland så...

funderar jag på om det ens är värt att ha kvar bloggen. Jag skriver ju knappt här i nuläget,och ofta ganska pliktskyldigt.
  
hursomhelst...Igår va jag,johan,Tuva och Gry iväg till Tyresö slott och medeltidsdagarna där. Det va toppenfint väder och massa folk. Jag blev solbränd o fick massa fräknar dessutom. Uppskattas inte! Mina fräknar är många men väldigt små,så istället för att se sådär sött fräknig ut ser jag mest skitig ut. Tycker jag.

I alla fall så va det en rätt lyckad dag,vi hade picnick,kollade lite på tornerspelen,gick runt bland marknadsstånden(abstinens,varför hade vi inte massa pengar för!!?)och Tuva målade träsvärd och bakade bröd. Gry sov gott i vagnen en sor del av tiden vi va där,och jag kissade inte på mig i toakön. Skönt!

Idag ska jag antagligen träffa min mor. Det va ett tag sen och vi har inte mycket annat för oss heller. Kanske kan det bli en skön promenad i solen och n glass:)


målar svärd.


Medeltidsdam...prinsessa,flicka?:)


Sover sig igenom medeltiden...:P

Kommentarer
Postat av: Laks

Va roligt med medeltidsdag :P sånt verkar kul! Och angående det du skrev först, man skriver ju för sin egen skull. Man ska inte va pressad då är det inge roligt :/ va förut jättestressad över min blogg att man måste skriva hela tiden.. sen så bestämde jag mig bara för att skriva när jag kände för det. Mycket roligare blev det!

2011-06-04 @ 12:16:10
URL: http://laks.webblogg.se/
Postat av: Kristinmandarin

Jo,du har så rätt! Och även om jag verkligen VILL skriva varje dag så blir det lixom inte så ändå. Blir ju inte så skoj att läsa när det bara är pliktskyldiga uppdateringar heller:)

2011-06-05 @ 10:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0