oj oj...

Nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera mig här igen... hade verkligen fullt upp igår,och när jag väl fick tid för datorn orkade jag inte,amt hade faktiskt inte lust.
  Igår började segt,städade lite hemma o Johan tvättade. Sen kom hans polare Tommie hit o hälsade på. Käkade lunch,drack kaffe o sen drog Johan o Tommie.
   Jag tog barnen med mig och gick på långprommis till parken. Där hittade vi en varm plätt gräs och stannade ett bra tag. Tuva lekte,Gry sov i vagnen och jag låg och dåsade i solen. Parken va full av folk som hade picnic,solade och framförallt -krökade. 
  
Sen drog vi hem,käkade middag och så hade vi lördagsmys framför film med cola o snacks. Johan va på fest och kom hem nån gång vid midnatt(tror jag).

Idag jobbar Johan och jag ska dra till Tyresö med tjejorna på syster Julias födelsedagskalas.
Fint väder är det åxå!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0