Om jag har tur så...

Åh! Håll tummarna nu! har jag tur så dyker denna godbit upp här hemma inom en snar framtid!


En bugaboo cameleon!
Älskar våran Kronan duo-vagn,men den är såååå tung! Blir tokig på den när man är i köpcentrum,i stan lr på allmänt trånga platser. den är perfekt för promenader i skog och mark,på knöliga grusvägar lr i snö och slask. men som sagt överjävligt klumpig i övrigt. Buggan är kukigt snygg,kukigt skön att köra och ja...kukigt dyr åxå för den delen. Men jag betalar av den räntefritt är det tänkt.
Dock har jag för vana att aldrig ropa hej innan jag är över ån så att säga,så inte förräns jag har min nya darling här hemma i tryggt förvar tänker jag slappna av...

Längtar dock efter den utav bara h****te!

Fick även en lite grann försenad mors-dag-present igår av Johan(som jag tiggde till mig of course!) doften "Washed cotton" från GAP. Älskar!!!:)

Nu har jag en jättemissnöjd bebis här,så måste avsluta för en tuttning o sen ut i (den klumpiga) vagnen...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0