Regnig dag

nu har jag varit dålig på att uppdatera mig igen....men känns inte som nån större fara,är ju ingen som läser här ändå haha:P

Har varit en bra helg,i fredags va vi hemma hos min mamma o åt pizza(mums!) med henne. Tuva har haft e pappahelg o jag ska hämta henne i eftermiddag på fritids. Förhoppningsvis har det slutat regna då.
I lördags va vi hemma hos Johans kompis Tommie o grillade. Sjukt gott med KÖTT haha:) Skulle grilla varje dag om vi hade haft den möjligheten(balkong/uteplats). Det va kul att komma iväg o göra nåt,tror Johan va glad åt det åxå:)
 Igår va vi bara hemma o tog det lugnt,åt en tokigt god middag och sen kollade vi hockey på tv. VMfinal Sverige-Finland. Jag som hatar sport.... och Sverige förlorade...

Idag ska jag bara städa lite,vi ska tvätta o sådär. Jag är grymt trött och har inga pengar alls. Inte ens till en jäkla burkläsk... Shoppoholic som jag är måt jag skit och känner mig regält frustrerad när jag inte har pengar....en dag i ett bra köpcentrum inklusive lunch o kaffe på café skulle gjort min dag men.....suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0