soligt:)

blir dåligt med uppdateringar här... Det beror på tre saker: för det första så är det så underbart väder att jag knappt varit hemma,för det andra har ry varit lite kinkig mot kvällarna då jag normalt sett har mest tid för att sitta vid datorn,och för det tredje så är det klapp i laptoppens kontaktsladd så den håller på att ladda ur heeela tiden.
 Nog med bortförklaringar.
Idag har Gry(som fyllde tre månader igår!:D) fått sina två vaccinationssprutor. Jag gav henne tutte när hon fick dom för att det skulle kännas lite mindre. Hon grät såklart men det gick snabbt över,och sen somnade hon i vagnen. Det är fyra timmar sedan,hon har alltså sovit i fyra timmar! Måste ju bero på sprutan...Men hon sover gott iaf,och jag o Johan hann gå en sväng samt ligga i solen i parken o dricka kaffe innan han drog till jobbet o jag drog hem. Nu har jag precis fräschat upp mig lite medans Grytan snarkar i vagnen, eftersom det kl 17 idag är öppet hus i Tuvas skola. Jag ska dit med Gry(som vi det laget kommer vara bytt på samt ammad enligt planerna) och Tuvas pappa kommer dit åxå. Tuva ska sjunga o sen bjuds alla på mat i skolmatsalen.

Är svullen som en ballong i magen,tror det beror på ett något för stort intag av coca-cola,kaffe och donuts. illa,men kan inte riktigt avhålla mig heller, jag är såååå svag...

Hittade en fin body åt gry igår,med bakverk på(som hon inte är söt nog redan hö-hö!) och en heldress i leopard...;) Är hög tid att köpa nytt åt Tuva åxå nu till sommaren,men det får bli som tidigast till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0