Today is the day!

Eller,lite hafsigt översatt till svenska:idag är det dags. idag ska jag fixa håret,och det är bara att hålla tummarna för att det funkar i mitt slitna hår. ikväll klockan sex ska jag va där,och förhoppningsvis funkar det att min mamma är barnvakt åt Gry. Har tom pumpat ut mjölk (hot,hot!) ifall hon blir hungrig.

Idag avgörs även Apans tävling om den fina bodyn från POP,och jag är såklart med och tävlar...:)

Har sovit sketadåligt inatt och har inte direkt haft mitt livs bästa morgon hittills....Nu ska jag ta en kopp kaffe så jag vaknar.

Kommentarer
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

Kanske beror på fullmånen? Många sover dåligt då...

2011-05-04 @ 20:11:19
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Kristinmandarin

ja,så kan det vara,jag har nog alltid varit lite påverkad av månen... eller så beror det på knölig bebis:)

2011-05-05 @ 08:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0