Ånnli får jooo!

Jorå, här kommer minnsan en liten uppdatering innan vi drar iväg på middag (som jag absolut inte har ork till egentligen) Jag har precis tagit en lång dusch, ocm:at och blitt riktigt varm o skön.
Gry sover och för stunden är allt lugnt. Jag har fått Mia Skäringers nya bok av Johan, har bara hunnit en liten bit men det är samma koncept som i "Dyngkåt och hur helig som helst". Jag gillar dock henne massor och tycker hon är gripande i boken, i all sin enkelhet lixom.
Blev skitsne förut,eftersom en paketavi dök upp (mina JESSICURLprodukter),men när jag skulle hämta ut paketet visade det sig att inget paket kommit ännu. Tydligen skickas ibland avin ut "för tidigt"(???). Nåväl, eftersom mitt humör e rätt pissigt idag så blev det INTE bättre kan jag lova...*bitter*
En rolig sak va att Gry på vägen hem från affären fick prova att gunga för första gången:) Hon tyckte nog det va rätt konstigt men skrattade massor!
Glad Gry i gungan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0